Returul produselor existente pe bikexpert.ro se supune O.G. nr. 130 din 31 august 2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, republicata numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid, comenzile care sunt achizitionate din magazinul societatii nu sunt considerate comert la distanta, ci vanzare prin magazine specializate, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului si se supun legilor in aceasta materie.
PASII DE URMAT PENTRU RETUR
1. Pentru comenzile online
Daca produsele pe care le-ati comandat nu vi se potrivesc aveti drept de retur 14 zile din momentul in care coletul intra in posesia dvs.
Produsele comandate on-line pot fi returnate DOAR cu completarea in prealabil a formularului de retur din contul de client. Pentru aceasta nu trebuie decat sa va logati in contul creat pe www.bikexpert.ro si sa accesati sectiunea “Retur”. Completati cu datele de retur astfel incat, atunci cand primim coletul, sa stim ce avem de facut (returnarea contravalorii, card cadou sau schimb).
Dupa ce ati completat, expediati produsele pe care doriti sa le returnati pe adresa Șoseaua Odăii 439, sector 1 Bucuresti, cod postal 013606 SC Assport Florescu. Expedierea se poate face cu orice curier doriti.
ATENTIE, in caz de expediere prin curier, cheltuielile de retur sunt suportate de dvs!
NOU! Produsele pot fi returnate si prin FAN COURIER, chemand curierul direct la adresa dvs, in sucursalele FAN COURIER sau la lockerele FANBOX. Pentru acest lucru nu trebuie decat sa accesati link-ul de mai jos:
si sa accesati Bikexpert din Campul "Cauta magazin online"
Produsele pot fi returnate si in oricare din magazinele noastre (valabil doar pentru Bucuresti) insotite de documente (factura) sau de nume si numarul de comanda. Deasemenea, completarea formularului de retur, este obligatoriu si in acest caz.
FOARTE IMPORTANT: Produsele trebuie sa fie in ambalajul original, sa includa etichetele originale si sa nu prezinte urme de uzura/utilizare. Produsele trebuie să fie însotite de accesoriile/cadourile cu care au fost livrate, daca este cazul.
Dupa ce primim produsele, acestea vor fi verificate daca indeplinesc conditiile de retur. Daca acestea indeplinesc conditiile, returul contravalorii acestora se va face prin transfer bancar, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informati de cererea de retur.
Ne rezervam dreptul de a nu accepta primirea retururilor fara notificare scrisa prealabila. Nu se pot returna biciclete asamblate conform solicitarilor din comanda, orice alte componente sau ansamble montate de bikexpert.ro dupa cerintele specifice ale cumparatorului, precum si marfa vanduta la promotie.
2. Pentru produsele achizitionate din magazin
Conform legislatiei in vigoare, produsele achizitionate din magazin nu intra sub incidenta returului. Cu toate acestea, venim in intampinarea dvs. cu posibilitatea de retur in MAXIM 7 ZILE CALENDARISTICE de la data cumpararii produsului, pentru toate produsele achizitionate din magazin, cu EXCEPTIA BICICLETELOR.
Returul/schimbul produselor cumparate din magazin se face DOAR IN MAGAZINUL DIN CARE ACESTEA AU FOST ACHIZITIONATE!
Pentru ca returul/schimbul sa fie acceptat, acesta trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: produsele trebuie sa fie in ambalajul original, sa includa etichetele originale, sa nu prezinte urme de uzura/utilizare si să fie însotite de accesoriile/cadourile cu care au fost livrate, daca este cazul.
Returul contravalorii acestora se va face doar prin transfer bancar, drept pentru care va rugam sa lasati toate datele necesare colegilor din magazin.
Pentru informatii suplimentare sau nelamuriri ce vizeaza returul produselor ne puteti contacta la: contact@bikexpert.ro sau 0729 005 869
3. In cazul produselor pe care doriti sa le returnati ca urmare a unor defectiuni, va rugam sa urmati aceeasi pasi ca la punctul 1, daca acestea au fost achizitionate on-line – respectiv accesarea sectiunii “Retur” urmand sa selectati la Motiv: Defect, cu mentiunea ca in aceasta situatie vom trimite noi curierul la adresa comunicata de dvs. in campul de observatii, cu costuri 0 pentru dvs.
In cazul in care se constata ca produsul este defect, nu ca urmare a unei utilizari defectuoase si acesta este acoperit de garantie, va fi reparat/schimbat si returnat pe costurile noastre. Daca produsul este iesit din garantie, reparatia se va putea face doar intr-unul din service-urile noastre, contracost.
In cazul in care insa se constata ca produsul este defect ca urmare a unei utilizari necorespunzatoare, pe langa costurile de reparatie ce va vor fi comunicate, veti fi taxat si cu transportul atat de la dvs. la noi cat si de la noi la dvs.
Daca produsele au fost achizitionate din magazin, va veti adresa colegilor din magazinul respectiv.